تبلیغات
همه چیز در باره ی مکانیک خودرو ................. Everything About mechanic

پاسخ به سوالات (مارپیچ میل لنگ و یاتاقان تعمیری)

تاریخ : ساعت 21 و 04 دقیقه و 44 ثانیه | شنبه 27 مهر 1392
نویسنده : علی لولوئیان


با سلام خدمت مدیریت محترم وبلاگ

دوتا سوال داشتم خدمتتون. میخواستم بدونم مارپیچی که آخره میل لنگ ها هست برا چیه؟

سوال دومم اینه که وقی میل لنگ را میتراشیم و یاتاقان کوچک تر میندازیم باید شاتون هم تعویض بشه یا نه؟

خیلی ممنوننننن

 


با سلام خدمت شما دوست گرامی

در جواب سوال اول باید بگم که وقتی میل لنگ شروع به گردش میکند این مارپیچ به طرف داخل موتور چرخیده و روغن را به داخل کارتل هدایت میکند تا روغن زیادی پشت کاسه نمد نماند و نشت کند

و در جواب سوال دوم باید عرض کنم که زمانی که شما میل لنگ را میتراشید از یاتاقان کوچکتری استفاده نمی کنید بلکه یاتاقانی با ضخامت بیشتر استفاده میکنید (یعنی قطر داخلی یاتاقان تعمیری از یاتاقان استاندارد کمتر است ولی قطر خارجی انها باهم فرقی ندارند) پس نیازی به تغییر شاتون نیست.

با تشکر

نام شما: veroniquespackman.wordpress.com
سایت شما: http://veroniquespackman.wordpress.com/2015/01/03/exercise-sessions-for-painful-toes
در تاریخ : جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 07 و 17 دقیقه و 36 ثانیه

Hey there, I think your website might be having browser compatibility issues.

When I look at your website in Firefox, it
looks fine but when opening in Internet Explorer, it has
some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
Other then that, wonderful blog!

نام شما: Irvin
سایت شما: http://www.cirkitrepair.com/component/k2/itemlist/user/14604
در تاریخ : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 03 و 53 دقیقه و 32 ثانیه

You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter
to be actually something which I think I would never understand.
It seems too complex and extremely broad for me. I'm looking forward
for your next post, I'll try to get the hang of it!

نام شما: سعید
سایت شما:
در تاریخ : پنجشنبه 3 فروردین 1396 ساعت 04 و 38 دقیقه و 49 ثانیه

سلام.خسته نباشید.ببخشید ماشینم وانت دوگانه سوز.وقتی سوییچ رو باز میکنم پمپ بنزین کار نمیکنه. اصلا صدایی از پمپ نمیاد.ماشین هم استارت میخوره ولی روشن نمیشه.باید چیکار کنم.
راستی با گاز چی؟میتونم ماشین رو روشن کنم.نظرتون چیه.ممنون

نام شما: سعید
سایت شما:
در تاریخ : پنجشنبه 3 فروردین 1396 ساعت 04 و 37 دقیقه و 20 ثانیه

سلام.خسته نباشید.ببخشید ماشینم وانت دوگانه سوز.وقتی سوییچ رو باز میکنم پمپ بنزین کار نمیکنه. اصلا صدایی از پمپ نمیاد.ماشین هم استارت میخوره ولی روشن نمیشه.باید چیکار کنم.
راستی با گاز چی؟میتونم ماشین رو روشن کنم.نظرتون چیه.ممنون

نام شما: مهدی
سایت شما:
در تاریخ : چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 19 و 49 دقیقه و 55 ثانیه

سلام
اگه میشه به سوالم جواب بدین مهمه
چه دلیل فنی برای خاموش شدن ماشین هنگام حرکت با دنده سبک تر وجود دارد و چرا باید با دنده سنگین شروع به حرکت کنیم؟
ممنون میشم جواب بدین

نام شما:
سایت شما:
در تاریخ : دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 14 و 57 دقیقه و 27 ثانیه

سلام: در رانندگی در ترافیکهای سنگین شهر که مدام ایست و حرکت داریم از نظر مکانیکی اتومبیل ترجیح با خلاص کردن مداوم و دنده 1 گذاشتنه مجدده یا استفاده بیشتر از حالت نیم کلاچ؟


پاسخ علی لولوئیان :
بهتره خلاص بشه
چون زمانی که نیم کلاچ نگه میدارید اصطکاک فوق العاده زیادی به وجود میاد به اضافه که در هنگام کلاچ گرفتن بلبرینگ کلاچ نیز زیر بار میره
بهتره که با ماشین مهربون باشیم برا سلامتیش یکم خودمونو اذیت کنیم
در ضمن دود و گرد بلند شده از صفحه کلاچ بسیار خطر ناک و سرطان زاست
ممنون

نام شما: مجید
سایت شما:
در تاریخ : دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 23 و 01 دقیقه و 43 ثانیه

با سلام من پراید 86 دارم وقتی ماشین در حالت درجا کار می کنه ( دور مو تور 1)موتور لرزش داره طوری که فرمان هم میلرزه چه کارهای انجام دهم تا برطرف شه ممنون از راهنمای شما

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر